Pages

keskiviikko 21. joulukuuta 2016

MITÄ KUULUU

Ajattelin tulla piiitkän tauon jälkeen kirjoittelemaan. Liekkö mulla enää lukijoitakaan..
Mun elämä on muuttunut sitten viimenäkemän. Mun arjen täyttää tällähetkellä semmonen pieni tuhisija, jolla on mammalle kokoajan tekemistä.









Joulua en juurikaan oo pieneltä ehtinyt laittaa. Pakolliset lahjat ja pientä koristelua. Mun joulukalenteri näkyy instagramissa, siellä jotain jouluisiakin kuvia. Minä täällä mietin, jatkaakko tätä blogin kirjoittamista vielä..?


Rauhallista joulua teille!
-riikka






6 kommenttia:

  1. Jatka ehdottomasti, silloin julkaiset juttua kun on aikaa ja tuntuu mielekkäältä:) mukava sillontällöin käydä kurkkaan onko uusia kuulumisia! Onnea perheenlisäyksen johdosta ja rauhallista Joulunaikaa koko perheelle! :) t. Riina S

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti jatkat tännekin kirjoittelua! Säännöllisesti on pitänyt käydä katsomassa josko ois tänne jotain tullut, tämä on kerta ihan lemppariblogi.:) Ihana pieni vauva siellä, niin suloinen. Lämmintä joulua! T. 6kk vanhan tyttövauvan äiti

    VastaaPoista
  3. Täällä myös lukija ilmoittautuu! :) Jatka toki, jos yhtään siltä tuntuu, mutta älä ota paineita, jaksetaan odotella postauksia :) Niin söpö vauva teillä ja ihania kuvia. t. Pari viikkoa nuoremman työllistämä äiti

    VastaaPoista
  4. Jooooo! Ihana kun päivitit ja mitkä kuvat <3

    VastaaPoista
  5. Lämmin onnen ja siunauksen toivotus ihanasta pienoisesta!! Todella suloinen! Mielellään kyllä luen blogia, jos vaan jatkat sen kirjoittelua. Sallamari Seinäjoelta

    VastaaPoista

jätä sananen tai kaksi